Besparen op kantoorartikelen
Inloggen
Winkelmandje

Kantoorartikelen bestellen voor bedrijven



085-0160140 Wij helpen je graag!

Besparen op kantoorartikelen

Besparen op kantoorartikelen
Geplaatst op 10-12-2016 door ProOffice

Betaal jij niet teveel voor je kantoorartikelen?


Al jaren vertel ik bedrijven dat je goedkoper en gemakkelijker kantoorartikelen kunt bestellen door te kijken naar álle kantoorproducten die je bestelt. Dat de allerlaagste prijs voor kantoorartikelen en een hoge korting op artikelen die daar buiten vallen slechts bedoeld zijn om jou de indruk te geven dat je de meest voordelige en beste keuze hebt gemaakt. Maar dan begint het:

- Stilzwijgende prijsverhogingen
- Huismerken worden ineens geleverd in plaats van het standaard A-merk
- Prijsafspraken worden niet nagekomen
- Vaak wordt eerst de prijs verdubbelt voordat er korting gegeven gaat worden
- Zeer hoge prijzen als een product buiten de prijsafspraak valt

Besparen op kantoorartikelen


Door het vergelijken van een aantal recente facturen zie je in één oogopslag wat je echt betaalt voor je kantoorartikelen. Deze bespaarcheck doen wij gratis en vrijblijvend als je ons een aantal recente facturen toestuurt. Het geeft je inzicht wat je huidige leverancier voor kantoorartikelen doet met jouw prijzen.



Onlangs zat ik met Janny aan tafel. Zij koopt kantoorartikelen voor haar bedrijf in. In eerste instantie wilde ze niets weten van een bespaarcheck. Sterker nog, ze was er van overtuigd dat zij alles goed had geregeld. "Ik heb de allerbeste prijzen bedongen en de hoogste korting gekregen", zei ze. Ik heb haar kunnen overtuigen dat het maken van een bespaarcheck de enige manier is om te zien wat je echt betaalt. Doordat ik keiharde bewijzen heb en ze toch wel nieuwsgierig was, heeft ze besloten het toch te doen. Wat bleek: ze kon meer dan 25% besparen op haar kantoorartikelen. "Ongelooflijk", reageerde ze verrast. "Dit had ik niet verwacht".  

Het valt me op dat de meeste secretaresses en inkopers vaak heel erg terughoudend zijn met het laten doen van een bespaarcheck. Er is een groot vertrouwen in de huidige leverancier. Dat vertrouwen is vaak niet terecht, een besparing van 20% tot 30% komt regelmatig voor. Dat zou zonde van je geld zijn. Daarbij kan het bestellen van kantoorartikelen gemakkelijker en persoonlijker.


Persoonlijker


Naast het goedkóper bestellen, kan het ook gemákkelijker. In onze webshop kun je snel en overzichtelijk je kantoorproducten vinden. Als je een account hebt aangemaakt, wordt alles wat je bestelt onthouden in de bestelhistorie. Vanuit de bestelhistorie kun je de volgende keer dat je bestelt weer supersnel jouw producten aanklikken en bestellen. Als er hulp nodig is, zijn wij telefonisch of per mail bereikbaar. Wij zijn bereikbaar zonder een keuzemenu en je spreekt dezelfde mensen. Dat werkt wel zo fijn en gemakkelijk.


Ik ben nieuwsgierig


Heb je nu zoiets van: “stel dat 'ie gelijk heeft…"? Dan staat niets je in de weg om een gratis bespaarcheck te doen. Neem contact met ons op om een gratis bespaarcheck uit te voeren.  

Je zit nergens aan vast, het is vrijblijvend

Bel mij terug

Aanmelden nieuwsbrief

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen