Onze sterke punten
Inloggen
Winkelmandje

Kantoorartikelen voor bedrijven 

085 - 0 160 140 Wij helpen je graag!

10 Sterke punten van Pro Office

Snelle bezorging
Plaats je je bestelling van kantoorartikelen vóór 15:00 uur, dan wordt het vaak de volgende werkdag al geleverd. Bij bestellingen vanaf €100,00 betaal je bovendien geen verzendkosten. Vraag je je af waarom andere bedrijven al vanaf €45,00 gratis versturen? Kijk dan eens hieronder bij het sterke punt goedkoop door transparant te zijn en overweeg eens een gratis bespaarcheck te doen. Dan weet je direct waarom. Bestellingen van kantoormeubelen vanaf een gezamenlijke waarde van €500,00 worden ook nog eens gratis gemonteerd. Je krijgt bovendien standaard 5 jaar garantie op onze kantoormeubelen.

Ruime keuze
Je kunt bij ons kiezen uit meer dan 18.000 producten en 400 merken. Van kantoorartikelen tot multifunctionals en van digitaal kantoor tot meubels. Daarom hebben wij een geavanceerde webshop die wij continu verbeteren om het bestellen gemakkelijk te maken. Met behulp van de filters kun je op productsoort, merk, prijs en kleur selecteren. Mocht je het handig vinden: voordat je begint te bestellen kunnen wij een kant-en-klare bestellijst aanmaken met de door jou meest gebruikte kantoorartikelen.

Verschillende manieren om te betalen
Je betaalt bij Pro Office in onze beveiligde SSL-omgeving. Er zijn hiervoor verschillende mogelijkheden: betalen kan met iDEAL of bestellen op rekening via AfterPay. Woon je in de regio van Meppel? Dan kun je het ook contant of met je pinpas in onze winkel betalen. Mogelijk is je bestelling daar zelfs op voorraad en kun je deze direct meenemen. Lekker makkelijk.

Op rekening bestellen
Komt het even niet uit met betalen? Via AfterPay kun je tot een bedrag van 750 euro bestellen op rekening. Bij grotere orders is uitgesteld betalen ook nog een mogelijkheid. Na een creditcheck en bij goedkeuring kun je met een betalingstermijn van 14 werkdagen op rekening kopen.

Snel bestellen met Pro Office.nl
Vanuit de orderhistorie of bestellijst kun je razendsnel bestellen. Door een of meerdere keren op het gewenste artikel te klikken gaat het direct naar de winkelmand. Alle artikelen staan overzichtelijk met afbeelding en prijs gesorteerd zodat het bestellen dubbel zo snel gaat als gebruikelijk.

Tevreden over aankoop
Onze klanten kopen al jaren bij ons. Dat komt omdat wij samenwerken met onze klanten. Dat betekent geven en nemen. Ons doel is om het bedrijven zo gemakkelijk mogelijk te maken op kantoor en dan doen wij niet moeilijk als er een keer iets terug moet of een product niet goed is. Jij bent immers onze klant en wij staan altijd voor jou klaar.

Direct contact met medewerkers met vakkennis
Wij geven je graag antwoord op vragen, maar we worden ook blij van het geven van bruikbaar advies. Op Facebook kun je ons een bericht sturen met jouw vragen en opmerkingen. Je kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@prooffice.nl. Of bellen: van 9:00 – 17:30 staan we voor je klaar op 085 – 0160 140 (lokaal tarief).

Groothandel met winkel
Als dat niet direct genoeg voor je is, ben je van harte welkom in onze winkel in Meppel. Daardoor kunnen wij dat extra voor jou betekenen. Heb je een speciaal product nodig? Vanuit onze winkel kunnen wij meer artikelen bestellen dan wij op onze webshop hebben staan. Vraag wat je wilt en wij bestellen het voor jou.

Online kantoorartikelen groothandel
Wij kopen onze kantoorproducten rechtstreeks in bij onze leveranciers en verkopen aan bedrijven. Onze prijzen voor kantoorbenodigdheden, toners en inkt zijn dan ook goedkoper dan in de winkel maar worden exclusief btw aangeboden op onze webshop. Online leveringen komen rechtstreeks uit het magazijn in België, Duitsland of uit onze winkel.

Goedkoop door transparant te zijn
Pro Office levert alle kantoorartikelen, toners en papier tegen scherpe lage prijzen. Wij geven geen kortingen omdat onze prijzen al meer dan 50% onder de brutoprijzen liggen die bedrijven die kortingen geven hanteren. Onze prijzen zijn altijd zichtbaar op de webshop en als je alle kantoorproducten bij elkaar op zou tellen zijn wij over het algemeen tot wel 20% voordeliger. Om te weten wat jij kunt besparen, kun je een gratis bespaar vergelijking ontvangen om precies te weten wat je kunt besparen. Vele bedrijven hebben al 20% of meer bespaart.
210

Bel mij terug

Aanmelden nieuwsbrief

Alle bedragen zijn exclusief btw. Model-, prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.
Copyright © 2000 -  Pro Office

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter