Kantoorboekhandel
Inloggen
Winkelmandje

Kantoorboekhandel

Pro Office is de kantoorboekhandel in de regio. In onze grote kantoorartikelen winkel in Meppel bieden wij op 400 m2 veelgebruikte kantoorartikelen, kantoormeubelen, computer accessoires, facilitair, printers en all in ones en scanoplossingen aan voor het digitale kantoor. Pro Office is een kantoorartikelen groothandel, wij leveren aan bedrijven, verenigingen en instellingen kantoorbenodigdheden. Iedereen is welkom in onze winkel, wij werken zonder pasjes en moeilijke registraties. Alleen voor bedrijven die een factuur op naam willen ontvangen of kantoorartikelen op rekening willen kopen is een registratie verplicht.

In onze winkel kun je gemakkelijk je kantoorartikelen kopen. Met een winkelwagen of een winkelmandje kun je zelf shoppen. Wil je geholpen worden? Geen probleem, wij helpen je graag.

Pro Office biedt het beste uit twee werelden. Wij zijn een kantoorartikel groothandel maar ook een kantoorboekhandel online. Dat betekent dat je zowel online als in de winkel de laagste prijs betaalt voor kantoorartikelen. Ook kun je van het gemak van online bestellen en afhalen in onze winkel profiteren. In onze winkel voor kantoorartikelen vind je de volgende producten:


Toners en inkt van HP, Canon, Brother en OKI

De meest verkochte merken toners en inktcartridges hebben wij op voorraad. Wij hebben een groot assortiment HP cartridges, HP toners, Canon inkt, Brother toners en inkt en de toners van OKI op voorraad. Voor bedrijven die goedkoper willen printen leveren wij volledig nieuw geproduceerde toners en inktcartridges van AgfaPhoto. Deze hebben dezelfde kwaliteit en garantie als het origineel, maar zijn voordeliger. Van Agfa Photo hebben wij een groot assortiment op voorraad voor de meest gangbare merken. 


Printpapier en kopieerpapier

Van goedkoop kopieerpapier tot extreem wit A4 papier hebben wij pallets kopieerpapier op voorraad. Omdat wij een pallet kopieerpapier inkopen, kunnen wij vanuit onze winkel de laagste prijzen voor papier aanbieden, ook bij afname per pak of per doos. Wij hebben goedkoop papier op voorraad van ons huismerk 5Star en Symbio Copy. Voor zakelijk gebruik waarbij ook gecorrespondeerd naar klanten moet worden, hebben wij Image Volume en Double A papier op voorraad. Voor hagelwit papier van erg hoge kwaliteit leveren wij Pioneer kopieerpapier. Andere merken zoals Discovery papier, 5Star en Navigator papier kunnen online besteld worden en kan de volgende dag klaar staan in onze winkel.


Kantoorartikelen

De meest gebruikte kantoorartikelen zoals elastieken, nietjes, post-it notes, brievenbakjes enzovoorts hebben wij in verschillende soorten en maten op voorraad. Meerdere soorten schrijfblokken, nietmachines, perforators en andere bureau artikelen hebben wij ruim op voorraad. Wil je een specifiek product kopen, dan kunnen wij dat bestellen en de volgende dag leveren.


Kantoormachines

Wij hebben een selectie gemaakt van kantoormachines waarvan wij weten dat deze het best geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Dat zijn de producten die in de praktijk ook de kwaliteit en betrouwbaarheid bieden die je zou verwachten. Daarom hebben wij gekozen voor de Dahle snijmachines en Dahle papiervernietigers. Voor het printen van labels hebben we gekozen voor labelprinters en labelwriters van Dymo, Brother en Zebra. Bindmachines en lamineermachines leveren wij van Fellowes, GBC en Leitz.


Computer accessoires

In onze winkel vind je een ruim assortiment USB sticks, externe harde schijven, maar ook beeldschermverhogers, monitorarmen en muizen, toetsenborden, webcam, headsets en speakers van Logitech. Houd je computer schoon met de schoonmaakproducten van 5Star. Van Samsung hebben wij een assortiment monitoren staan die geschikt zijn voor zakelijk gebruik en ergonomisch aan een beeldscherm arm kunnen worden gemonteerd.


Presentatie materialen

Whiteboards, stiften, planborden, badges en flipovers, maar ook folderhouders en folderstandaards hebben wij voorradig in onze kantoor winkel.


Verpakkingsmaterialen en verzenden

Voor het verzenden van pakketten, facturen en andere post, hebben wij een assortiment verpakkingsmaterialen, enveloppen, etiketten en vulmaterialen. Meerdere formaten vouwdozen, postdozen en paklijsten hebben wij standaard voorradig. Gebruik je regelmatig een bepaald type verpakkingsmateriaal, dan kunnen we de gewenste doos, pallet of paklijstenvelop in grotere aantallen leveren tegen scherpe prijzen.

Archiveren

Nog steeds is er behoefte aan traditionele middelen om papierwerk archiveren. Nog lang niet ieder bedrijf heeft een digitaal archief. Daarom hebben wij een ruim assortiment ordners, tabbladen, showtassen, hangmappen, archiefbeugels en opbergmiddelen op voorraad. Als je wel de stap naar een digitaal archief wilt maken: wij hebben een desktop multifunctional met efficiënte scansoftware die zeer betaalbaar is. Een digitaal archief is met name voor het MKB zeer interessant omdat hier veel tijd mee te besparen is.


Kantoormeubelen

Wij leveren van ons huismerk ProLine een groot assortiment kantoormeubelen. Ook leveren wij meubels om je kantoor in te richten van andere bekende merken als EOL en Label 51. Elk type kantoor bureau hebben wij in meerdere kleurstellingen in onze showroom staan. Onze kantoormeubelen zijn van een erg goede kwaliteit maar ook betaalbaar. Zoek je een zit sta bureau, een in hoogte verstelbaar kantoor bureau of een roldeurkast? Wij hebben een populair assortiment staan in onze showroom en een veel uitgebreider assortiment online in onze webshop.

Voor ergonomisch zitten leveren wij goedkope bureaustoelen van ons huismerk ProLine en Prosedia. Voor de betere bureaustoelen voor de lange dagen op kantoor of bij rugproblemen, leveren wij onder andere Köhl bureaustoelen en Sedus bureaustoelen. Op al onze kantoormeubelen wordt 5 jaar garantie gegeven zodat wij jou de zekerheid kunnen bieden van goede kwaliteit. Wil je een bureaustoel testen? Wij hebben de meeste verkochte modellen in onze showroom staan, maar wij bieden ook de mogelijkheid de stoel achter je eigen bureau te proberen.


Printers en all in one printers

Wij vinden het belangrijk dat wij onze klanten de juiste printer of all in one printer verkopen. Daarom is goed advies belangrijk: je hebt er achteraf niets aan als een printer niet voldoet aan de vooraf gestelde verwachtingen. Het is nog erger als je een printer koopt die achteraf veel te duur is met de tonerkosten. Wij willen printers en all in one printers leveren die de beste prijs-kwaliteit bieden. Wij bieden de printers en all in one printers aan van OKI en Brother. OKI printers met led technologie en een extreem hoge afdrukkwaliteit, minder energieverbruik en standaard 3 jaar garantie. Een ruim assortiment om de juiste printer bij het gebruik in te passen. Brother printers met een ongekend hoog gebruiksgemak. Handige apps en op de meeste modellen een touchscreen voor efficiënt gebruik.

Wil je precies weten waar je aan toe bent en geen onverwachte kosten hebben met de zekerheid van een altijd functionerende printer? Overweeg een OKI MPS Executive Series printer met printcontract. Koop geen toners meer maar betaal een vaste lage prijs per afdruk waarbij alle verbruiksmaterialen en probleemoplossing all in zijn. Bespaar tot wel 60% op je afdrukkosten met een OKI printer of all in one met printcontract. Laat je vrijblijvend informeren wat het beste printsysteem voor jouw bedrijf is.


Printers en multifunctionals met een PayPerPrint abonnement

Print en scan je veel in je bedrijf, dan zal is een PayPerPrint abonnement een betrouwbare en uitermate goedkope manier voor jouw afdrukken. Met een PayPerPrint abonnement  heb je geen maandelijkse verplichtingen en betaal je alleen voor de afdrukken die je daadwerkelijk maakt. Print je niets? Dan betaal je ook niets. De prints zijn 40 % goedkoper en inkt en toner wordt automatisch naar je toegestuurd. Een printer of multifunctional met een PayPerPrint abonement kan hierdoor de meest betrouwbare en efficiënte partner in je bedrijf zijn. Wij bieden de multifunctionals en printers met een all in contract aan van Brother, Konica Minolta, Kyocera en OKI. Natuurlijk hebben onze All in one printers alle moderne mogelijkheden zoals OCR scannen, bladeren door mappen, automatisch toners bestellen, automatisch service aanvragen enzovoorts. Dit tegen lage afdrukkosten waarbij verbruiksmaterialen en service all in is. Laat je informeren hoe een moderne multifunctional geld voor je terug kan verdienen door efficiëntie en kostenbesparing.


Betalingsmogelijkheden en leveringen

In onze kantoorboekhandel kun je betalen met de pin of contant. Ben je vaste klant dan kun je na een beoordeling op kredietwaardigheid op rekening kopen met een betalingstermijn van 14 dagen. Bestel je online dan kun je kiezen voor achteraf betalen via AfterPay, betalen via iDeal of als vaste klant volgens de afgesproken betaalmethode.

Als je het gemakkelijk vindt, dan bezorgen wij gratis in de regio van onze winkel circa 20 kilometer rond Meppel en 20 kilometer rond Heerenveen. Online kantoorartikelen bestellen kan met een persoonlijk account waarin alle bestelde artikelen worden bewaard. Van hier uit kan supersnel weer besteld worden. Hier is ook de mogelijkheid de producten klaar te laten leggen om opgehaald te worden in onze winkel.

De uitgebreide leveringsvoorwaarden kun je hier lezen. Wij zijn niet moeilijk, wij willen het jou vooral gemakkelijk maken.


Openingstijden

Onze winkel is iedere werkdag open van 9.00 uur tot 17.30 uur. Tijdens deze uren zijn wij persoonlijk bereikbaar op het nummer 085-0160140 voor vragen of advies.

Je kunt onze winkel vinden op de Rabroekenweg 9a. Vlakbij de snelweg A32 op industrieterrein Noord I.

Je bent altijd welkom!


Team Pro Office

Johannes
Corine
Ilja
Martin
Jeltsje

Bel mij terug

Aanmelden nieuwsbrief

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen