Gratis bezorgd in de regio
Inloggen
Winkelmandje

Kantoorartikelen voor bedrijven 

085 - 0 160 140 Wij helpen je graag!

Gratis bezorgd in de regio

Van vroeger uit leveren wij kantoorartikelen in Heerenveen, Joure, Gorredijk, Wolvega, Steenwijk, Meppel, Staphorst, Ruinerwold en omstreken.
Dat doen wij nog steeds. Vanuit onze winkel in Meppel bezorgen wij dagelijks onze kantoorartikelen aan bedrijven, verenigingen en instellingen. Een extra service die wij belangrijk vinden.

Gemakkelijk online bestellen en lage prijzen, gecombineerd met een echte winkel in Meppel, dagelijks gratis bezorgen ongeacht de bestelwaarde, op rekening kopen voor bedrijven en de eigen bezorgdienst. De beste combinatie van online bestellen en de service van de vakhandel.

Groot assortiment kantoorartikelen
Wij leveren kantoorartikelen van de bekende merken en ons huismerk 5Star, de goedkoopste originele toners en inkt, de beste en voordeligste merken kopieerpapier en alles voor de bedrijfskantine. Ook voor de ergonomische werkplek hebben wij hedendaagse oplossingen met een zit sta tafels, bench werkplekken en standaard in hoogte te verstellen bureaus. Wil je besparen op je printkosten of wil je werken met een digitaal archief. Wij zijn dealer van Konica Minolta, Kyocera en OKI printers en multifunctionals. Met de software van Drivve en Microsoft Office hebben wij de perfecte oplossing voor het digitale kantoor.

Prijs kantoorartikelen
Al onze kantoorartikelen zijn laag geprijsd. Onze toners en inkt zijn erg goedkoop. Kopieerpapier van de beste merken bieden wij aan voor de laagste prijs. Het maakt niet uit of je een pallet papier of een doos papier bestelt. Onze prijzen zijn transparant en altijd zichtbaar op onze webshop. Wat je ziet is wat je betaalt. Op deze manier ben je het meest voordelig uit. Iedereen weet ondertussen dat het maken van prijsafspraken alleen maar dient om de goedkoopste te lijken. Wij zijn al goedkoop en blijven goedkoop, ook als je langer klant bent. Als je één of een aantal producten vaak gebruikt en je wil daar een goede deal voor maken, dan willen wij daar graag aan meewerken.

Bestelgemak
Kantoorartikelen bestellen moet zo weinig mogelijk tijd en geld kosten. Pro Office is de perfecte partner in de regio om bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het bestellen van je kantoorbenodigdheden kan gemakkelijk op onze geavanceerde webshop. Het zoeken van de producten gaat erg gemakkelijk en wij zijn continu bezig dit nog gemakkelijker te maken. Ben je een vaste klant van Pro Office dan kun je vanuit een bestellijst of bestelhistorie bestellen. Hierin staan alle door jou gebruikte artikelen die je direct door te klikken kunt bestellen. Wil je telefonisch of per e-mail de order plaatsen? Geen probleem, wij zijn altijd direct persoonlijk bereikbaar.

Op rekening kopen
Als vaste klant kun je bij Pro Office op rekening kopen, want dat werkt wel zo gemakkelijk.

De beste leverancier voor kantoorartikelen
Met lage transparante prijzen, het gratis bezorgen van je kantoorartikelen, het gemakkelijk bestellen en de persoonlijke service, is Pro Office de beste leverancier voor kantoorproducten in de regio.

Heb je vragen of wil je meer weten, bel ons direct op het nummer 085-0 160 140.



255

Bel mij terug

Aanmelden nieuwsbrief

Alle bedragen zijn exclusief btw. Model-, prijswijzigingen en zetfouten voorbehouden.
Copyright © 2000 -  Pro Office

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter