Waar moet ik op letten bij een verhuizing van mijn bedrijf?
Inloggen
Winkelmandje

Kantoorartikelen bestellen voor bedrijven



085-0160140 Wij helpen je graag!

Waar moet ik op letten bij een verhuizing van mijn bedrijf?

Waar moet ik op letten bij een verhuizing van mijn bedrijf?
Geplaatst op 12-4-2018 door ProOffice
Als je voor je bedrijf een nieuw pand hebt gevonden, is het tijd om te gaan verhuizen. Als je te maken hebt met een zakelijke verhuizing zijn er diverse zaken waar je rekening mee moet houden. Om de zakelijke verhuizing soepel te laten verlopen, is het aan te raden om op tijd te beginnen met de voorbereiding. Waar moet ik op letten bij een verhuizing van mijn bedrijf? Wij informeren je graag zodat je een zorgeloze verhuizing tegemoet gaat. 

Snel een efficiënt
Een zakelijke verhuizing moet zo snel mogelijk verlopen. Als je gaat verhuizen zal dit namelijk betekenen dat de werkzaamheden van je bedrijf tijdelijk even moeten stoppen zodat jij je kunt vestigen in het pand. Een snelle verhuizing betekent ook dat je minder lang de werkzaamheden hoeft te staken en zo snel mogelijk weer op volle gas de dagelijkse werkzaamheden kunt oppakken.  

Maak een plan
Als je gaat verhuizen als bedrijf, zijn er veel zaken waar je rekening mee moet houden. Allereerst is het aan te raden om een datum te prikken voor de verhuizing. Op deze manier kun je als bedrijf rustig werken naar de verhuisdatum. Wil je een verhuisbedrijf inschakelen? Dan is het handig om al op tijd contact op te nemen met het verhuisbedrijf om te bekijken of ze op de gewenste datum beschikbaar zijn. Een verhuisbedrijf is ideaal voor bedrijven die graag de verhuizing uit handen geven zodat zij zich volledig kunnen focussen op hun eigen bedrijf. 

Tips die je helpen bij een zakelijke verhuizing 
Hieronder kun je tips vinden die je zakelijke verhuizing snel en efficiënt zullen maken. 

Communiceer verhuisdatum met belangrijke partijen
Communiceer de verhuisdatum aan je klanten. Op deze manier zijn zij ook op de hoogte van de verhuizing waardoor ze meer begrip hebben als je bijvoorbeeld later bent met een oplevering of de telefoon niet kan aannemen. Communiceer deze datum ook aan leveranciers en andere belangrijke partijen.  

Regel alles op tijd in het nieuwe pand
Als je in het nieuwe pand aankomt, is het fijn als belangrijke zaken allemaal al geregeld zijn. Denk bijvoorbeeld aan je telefoonverbinding, internetverbinding en allerlei andere zaken die relevant zijn om het werk zonder problemen te kunnen doen. Op deze manier kunnen alle medewerkers weer snel beginnen aan de dagelijkse werkzaamheden. Wil je je kantoormeubilair meeverhuizen of wil je nieuwe kantoormeubelen. Regel dit op tijd. In sommige gevallen kan de levertijd oplopen tot 6 weken. 

Pak geordend in
Als jij je samen met het bedrijf gaat voorbereiden op de verhuizing, is het aan te raden om bijvoorbeeld in te pakken per kantoor. Koop stevige verhuisdozen en geef elk kantoor/kamer een sticker zodat je in het nieuwe pand direct weet waar alles moet komen. Op deze manier is het toch mogelijk om overzicht te bewaren tijdens het verhuizen. 




Nieuwe indeling maken

Zorg ervoor dat je al een indeling hebt gemaakt voor het nieuwe pand, op deze manier kan de verhuizing efficiënt verlopen. Op deze manier weet je van elke plek al de functie en kun je de dozen die je overzichtelijk hebt genummerd direct naar de juiste ruimte brengen. 

Extra hulp verhuizing
Ben je van mening dat je nog wat extra hulp nodig hebt? Dan kun je gebruik maken van een e-mailreeks van de verhuiscoach. De verhuiscoach zal je in stappen begeleiden door de verhuizing zodat jij zonder enige zorgen kunt verhuizen. Dankzij de verhuiscoach zal je voor, tijdens en na de verhuizing geen belangrijke zaken meer vergeten. 


Bel mij terug

Aanmelden nieuwsbrief

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen